PKD با اندازه کلیه بزرگ 16 سانتی متر و 19 سانتی متر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با اندازه کلیه بزرگ 16 سانتی متر و 19 سانتی متر

همانطور که از نام آن پیداست، بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند کیست پر از مایع های متعدد است که عمدتا توسعه دو کلیه ها شود. با رشد این کیست ها، ساختار کلیه که غیر طبیعی گسترش خواهد داد. اندازه کلیه 16 سانتی متر و 19 سانتی متر هستند بسیار بزرگتر از اندازه طبیعی است. بیماران باید چه کار؟

کلیه های سالم

کلیه ها از مویرگ ها خون تشکیل شده است. به طور معمول، رگ های خونی می تواند خون و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه فراهم می کند. در همان زمان، کلیه ها می توانید فیلتر کردن 90 ~ 125 میلی لیتر / دقیقه / 1.73m2 خون. برای افراد بالغ سالم، کلیه خود را 4.3 سانتی متر ضخامت، 6.5 سانتی متر عرض و 10-12 سانتی متر طول می باشد. لینک درست بین کلیه و گردش خون می تواند محیط داخلی پایدار تضمین می کند.

چگونه کلیه پلی کیستیک بیماری تاثیر می گذارد اندازه کلیوی؟

ما قبلا ذکر شد که PKD توسط کیست های کلیوی مشخص می شود. با گذشت زمان، تبدیل شدن آنها به کیست کلیه PKD بزرگتر و بزرگتر، و به اندازه کلیه ها به تدریج گسترش می یابد. 16cm و 19cm هر دو بسیار بزرگتر از طول کلیه ها. به این معنا که بخش بزرگی از عملکرد بافت کلیه حمله شده است.

چگونه اندازه کلیوی و درمان PKD به تغییر؟

دو جنبه مهم برای درمان PKD وجود دارد و عادی به اندازه کلیه ها. آنها در حال کاهش کیست های کلیوی و کمبود اکسیژن غیر طبیعی کلیه و دولت ایسکمی. برای رسیدن به این دو هدف، از درمان های زیر توصیه می شود.

از یک طرف، برخی از داروهای چینی است که می تواند مایع از کیسه تخلیه شده و مانع ترشح مایع از کیسه مورد نیاز است. بنابراین، کیست های کلیوی از بیماران ممکن است کوچکتر و کوچکتر. از سوی دیگر، طب گیاهی است که می تواند رگ های خونی در سراسر بدن و همچنین کلیه گسترش و افزایش جریان خون به کلیه ها گرفته برای بازیابی کلیه های آسیب دیده. سپس، به اندازه کلیه ممکن است به تدریج تبدیل به کوچک است.

اگر شما نیز از افزایش اندازه کلیوی ناشی از PKD رنج، شما می توانید به اندازه کلیه ها و عوارض enfermedad-renal@hotmail.com یا از فرم زیر ایمیل. کارشناسان کلیه در اینجا می توانید راهنمایی های بیشتر در جزئیات را.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، اندازه کلیه 16 سانتی متر و 19 سانتی متر ,
:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: